gerocossen ultra sept

GEROCOSSEN pune pe piață produse biocide avizate de către Institutul Cantacuzino

GEROCOSSEN, brand-ul românesc de produse cosmetice cu tradiție de 30 de ani, lansează gama Ultra Sept, ce include produse cu efect biocid. Acestea sunt disponibile în cantități de 1l și 5l, urmând să fie dezvoltate și alte variante.

Gelul dezinfectant ULTRA SEPT conține 70% alcool și un mix de eucalipt și lămaie. Acesta distruge 99,9% dintre germeni. Produsul prezintă activitate bactericidă față de E.coli, Staphylococus aureus, Pseudomonas aeruginosa și activitate fungicidă față de Candida albicans și Aspergilus niger. ULTRA SEPT poate fi aplicat confortabil de mai multe ori pe zi, fără a usca pielea mâinilor. Prin OUG 67, publicată în Monitorul Oficial în 12.05.2020, avizele pentru noile biocide produse de către GEROCOSSEN, în gama Sept, valabile inițial în perioada stării de urgență, au fost prelungite pentru încă 12 luni.

Încă de la începutul declarării stării de urgență am decis că este extrem de important să ne implicăm în lupta contra virusului, cu toate instrumentele pe care le avem la dispoziție. Din fericire, specialiștii, tehnologia și logistica din fabrica de la București au putut fi puse la lucru cu folos, astfel că astăzi avem mai multe game destinate igienizării și dezinfectării. Vom continua să extindem acest segment, pentru a ne asigura că acoperim toate nevoile pieței, fie că este vorba despre igiena personală sau a locuinței, fie că vorbim despre business-uri., spune Ing. STANCA CISMARU, Director General GEROCOSSEN.

Gama de produse igienizante este completată de Ultra Clean, ce cuprinde o serie de geluri și loțiuni cu 70% alcool, dar și Ultra Care, o cremă pentru mâini intens regenerantă, realizată pe bază de uleiuri naturale bogate în vitamine și nutrienți: ulei de cătina, ulei de morcov și Aloe Vera.

Despre GEROCOSSEN

GEROCOSSEN este o companie românească, înființată acum 30 de ani de către trei antreprenori locali – Stanca Cismaru, Elvira Sas şi Radu Aurel Bogdan, cu background în industria cosmetică. Cei trei au îmbinat know-how-ul și noile tehnologii cu puterea recunoscută a plantelor și ingredientelor naturale și au creat astfel unul dintre primele branduri autohtone pentru produse de înfrumusețare. Produsele realizate în fabrica din Pipera sunt comercializate în hipermarketuri, supermarketuri, magazine de specialitate, reţele de farmacii şi plafaruri, precum și în magazinul online dedicat.