Polarizen showroom

Lensa investește 45.000 euro la Cluj-Napoca, în primul magazin monobrand Polarizen

Lensa, unul dintre cele mai cunoscute branduri de optică din România, se extinde și în afara Bucureștiului și deschide primul său showroom la Cluj-Napoca. Acesta este dedicat în exclusivitate brand-ului propriu, Polarizen, și a presupus o investiție inițială de 45.000 euro.

Lensa a lansat brandul Polarizen în anul 2017, iar sub umbrela acestuia se regăsesc numeroase modele de ochelari de soare și rame pentru ochelari de vedere. Acestea sunt create special pentru Lensa, în funcție de tendințele fiecărui sezon. Produsele au un preț mediu de vânzare de 30 de euro, iar magazinul din Cluj-Napoca prezintă peste 450 de produse, expuse într-un spațiu de 87 metri pătrați. Până la finalul anului, antreprenorii din spatele brandului Lensa estimează vânzări de peste 100.000 euro pentru magazinul Polarizen.

Clujul este orașul care aduce cei mai mulți clienți pentru Lensa, după București, astfel că deschiderea magazinului aici a fost un pas natural. Am mers pe această formulă de monobrand pentru că noi credem cu tărie în dezvoltarea acestui concept în România și suntem siguri că românii apreciază mixul dintre calitatea și design-ul produselor Polarizen. Showroom-ul din Cluj-Napoca este doar prima etapă, pentru că în următoarele 12 luni plănuim să deschidem showroom-uri și în Timișoara, Iași, Constanța și Brașov.”, spune Daniel Crăciun, CEO Lensa.

Pentru design-ul interior al magazinului, echipa de arhitecți a ales Japandi, unul dintre cele mai noi trenduri internaționale în domeniu, ce îmbină vibe-ul modern scandinav cu elementele chic ale stilului japonez. Magazinul din Cluj-Napoca își așteaptă primii vizitatori cu reduceri de până la 40%.

Despre Lensa

Brandul Lensa a fost creat de către Daniel Crăciun, în 2013, cu o investiție de 500 de euro, fiind centrat pe vânzarea lentilelor de contact colorate. În 2015 intră în business și Florin Niță, iar brandul se dezvoltă exponențial, ajungând în 2018 la o cifră de afaceri de peste 3,1 milioane de euro. Acum Lensa are cel mai mare showroom de optică din România (în București, cu peste 520 mp și 1.500 de modele expuse) și un magazin online ce aduce peste trei sferturi din vânzările anuale ale brandului.